我自己常常對寫作的動力不大,大部分的時間,我的作品停留在我的腦子內,而且有時是在夜深人靜快入眠狀態,有的時候想著想著就了無睡意,雖然是這樣,也不 曾爬起來搖筆幹,很多時候文章起了頭,卻是沒有結局,這點我想做我同學的一定很了解我,我有太多小說在寫,中間停頓了好久,有時拿出來晾晾,有時寫個兩三 句,所以我的同學都覺得我是個很懶散的人。

點子雖多,但是總是留在腦子也不是辦法,真希望有一個output的東西,可以直接把我的想法接在電腦上,這樣會不會有點懶的離譜呢??

呵。。不多說了,來點小測驗吧~~~




You Should Be a Film Writer



You don't just create compelling stories, you see them as clearly as a movie in your mind.
You have a knack for details and dialogue. You can really make a character come to life.
Chances are, you enjoy creating all types of stories. The joy is in the storytelling.
And nothing would please you more than millions of people seeing your story on the big screen!

arrow
arrow
    全站熱搜

    blankout 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()